mandegar pakhsh
پخش تراکت
پخش تراکت

تعرفه پخش تراکت در تهران

جهت اطلاع از تعرفه پخش تراکت شرکت ماندگار پیشنهاد میکنیم با مشاورین ما تماس بگیرید .

قیمت پخش تراکت در تهران : به دلیل گسترده بودن زمینه تبلیغات و به ویژه پخش تراکت طبیعی هست که هر کسب کار روش پخش تراکت خودر را دارد

به همین دلیل هست که نمیتوان قیمتی ثابت در نظر گرفت چرا که هر کارفرما خواسته ای متفاوت دارد

قیمت پخش تراکت در تهران

حتماً لیست قیمت پخش تراکت تیم خدمات ما را با بقیه شرکت ها مقایسه کنید.

ما متعهد می شویم که هزینه ای که بابت پخش تراکت از شما دریافت می کنیم کمتر از کیفیت کار ماست.

تا کنون با قیمت تمامی شیوه های پخش تراکت آشنا شدید.

اما برای این که با بهترین روش های پخش در تهران و البته روش هایی که در اینجا به طور دقیق بیان نکردیم آشنا شوید، می توانید به مقاله روش های پخش تراکت مراجعه کنید.

آیا میتوان پخش تراکت را ارزان انجام داد ؟

با کمی جستجو در اینترنت و سایت های اگهی قیمت های ۴۵ تا ۵۵ تومان برای هر ۱۰۰۰ عدد تراکت و یا ساعتی ۵ هزار تا ۷ هزار برای پخش نیز دیده می شود که جای تامل دارد که برای این دوستان این مبلغ چگونه به صرفه باشد؟؟

با فرض پخش صحیح تراکت، که بسیار بعید به نظر می رسد واقعا برای فرد به صرفه نبوده و فرد از کیفیت کار می کاهد… و در بیشتر مواقع تراکت ها را در سطل های زباله یا جوی ها اب می توان یافت

در شرایط که هزینه جابه جایی هر فرد حداقل ۶۰۰۰تومان می باشد و پخش هر ۱۰۰۰ عدد تراکت A5 حداقل ۳ ساعت زمان بر هست و با زمان رفت امد در تهران تا ۶ ساعت طول میکشد.

چاپ تراکت با قیمت ارزان !

تراکت تبلیغاتی اندازه‌ی ثابتی ندارد و می‌تواند در هر اندازه‌ای انتشار یابد. معمولا فقط یک طرف برگه‌ ی تراکت تبلیغاتی چاپ می‌شود، با این حال، قانون خاصی وجود ندارد که چاپ هر دو طرف تراکت را منع کند. چاپ تراکت‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است.

به همین دلیل، لزوما نیازی نیست کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی استفاده می‌شود سنگین باشد، ولی بهتر است تراکت بر روی کاغذهای ضخیم‌تر چاپ شود تا در صورتی که نیاز باشد بارها از اطلاعات روی آن استفاده کرد، (مثلا در مواردی که دستورالعمل استفاده از وسیله‌ای وجود دارد) بتواند به راحتی برای مدت طولانی دوام بیاورد.

تراکت به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏ تراکت تبلیغاتی معمولا عمر کوتاهی دارد، به‌ عنوان مثال، فقط برای اطلاع یک رویداد یا اتفاق مانند افتتاح فروشگاه بزرگ یا حراج خاص استفاده می‌شود.

توزیع و استفاده تراکت‌های تبلیغاتی معمولا به چندین روش‌ توزیع و پخش می‌شوند که آن جمله می‌توان به پخش شدن بین مردم در خیابان‌ها، فرستادن به درب خانه‌ها از طریق پُست، به داخل انداختن از میان درب خانه‌ها، قرار گرفتن در زیر برف ‌پاک‌کن ماشین‌ها، توزیع شدن بین مردم در نمایشگاه یا مراسم خاصی و یا چسباندن بر روی دیوارها اشاره کرد. گاهی این تراکت‌ها بر روی بولتن‌هایی که در کافی‌شاپ‌ها، دانشگاه‌ها یا مکان‌هایی از این دست نیز گذاشته می‌شوند.

چاپ تراکت می تواند در انواع و اقسام و در سایز و طرح های مختلف به دست مردم برسد تا افراد با دیدن آن ها توجهشان جلب شود. تراکت تبلیغاتی می‌تواند با هر رنگی چاپ شود، با این حال، رنگی بودن تمام صفحه بیشتر توصیه می‌شود زیرا می‌تواند هدف اصلی تراکت تبلیغاتی که جلب توجه مردم است را برآورده کند.

در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.

طراحی تراکت ارزان قیمت

طراحی باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خواندن تراکت ترغیب کند و باعث نشود تا با خواندن اولین جمله آن را دور بیندازد. استفاده از تصاویر و فونت های مناسب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سعی کنید در طراحی تراکت از تصاویری که می تواند برای مشتری جذاب باشد استفاده کنید. چرا که نظر مردم در نگاه اول به سمت تصاویر بیشتر از نوشته ها جلب می شود.

نکته قابل توجه این است که طراحی تراکت به گونه ای باشد که نظر گیرنده را به خود جلب کند.

عموما در طراحی تراکت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند، در کنار این موضوع استفاده از رنگ های هم خانواده و ترکیب رنگ های مناسب نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. نکته بعدی قرار دادن تصاویر مناسب در تراکت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *